Мовна МайстерняКатерини Сергеєвої


Мовна МайстерняКатерини Сергеєвої

ДОГОВІР № 1 про надання послуг на умовах публічної оферти

м. Київ « 27 » вересня 2021 року
Фізична особа підприємець Сергеєва Катерина Володимирівна, надалі іменована - «Виконавець», яка діє на підставі запису про реєстрацію в ЄДР дата запису: 01.07.2020 року, номер запису: 2 070 000 0000 024460, з однієї сторони, та Фізична особа, що має повну дієздатність або юридична особа, яка звернулася у встановленому цим Договором порядку до Виконавця з метою отримання послуг надалі іменований(а) - «Замовник», з іншої сторони, разом іменовані «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», керуючись ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу України, уклали цей Договір про надання послуг на умовах публічної оферти, надалі іменований «Договір», про наступне:1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ
Договір про надання послуг на умовах публічної оферти – договір між Замовником та Виконавцем, який укладається внаслідок прийняття цієї оферти (акцептування) Виконавця Замовником. Додатки до Договору є його невід'ємною частиною. Всі умови, що містяться в Додатках, доповнюють умови Договору. Додаток до Договору - додаток, якій є його невід'ємною частиною, і може містити умови щодо переліку Послуг, вартість, строки, детальний опис пакетів Послуг та умов надання спеціальних умов (у випадку наявності), інші умови надання Послуг. Додаток міститься на Інтернет ресурсах Виконавця та/або направляється Виконавцем Замовнику засобами електронного зв'язку (через месенджери, електронну пошту, в інший зручний для Сторін спосіб) у випадку, коли потрібно уточнення інформації або по запиту Замовника.
Замовник Послуг – фізична особа, що досягла 18-річного віку, яка має повну цивільну дієздатність, ознайомлена з умовами цього Договору, зробила Акцепт його умов, і яка є Замовником Послуг особисто, або батьком, матір’ю або законним представником Замовника або іншою особою (якій здійснили подарунку послуги або замість неї здійснили оплату), яка буде отримувати Послуги відповідно до обраного Пакету послуг. 
Оферта — публічна пропозиція Виконавця, опублікована на належному йому офіційному веб-сайті або інших електронних ресурсах/сервісах Виконавця (надалі «Інтернет ресурс Виконавця»), направлена та адресована будь-якій фізичній/юридичній особі, укласти Договір на визначених у ньому умовах. Оферта може бути також надіслана Замовнику через месенджери або електронну пошту, якщо останній немає можливості ознайомитися через Інтернет ресурс Виконавця.
Акцепт — повна й безумовна згода Замовника з усіма положеннями Оферти щодо умов Договору та Додатків до нього, в разі наявності. Договір укладається шляхом прийняття (Акцепту) пропозиції (Оферти) щодо укладання Договору. Акцептом вважається здійснення Замовником оплати (без накладення електронного підпису). Період прийняття пропозиції (Акцепту) визначається на Інтернет ресурсі Виконавця.
Послуги — будь-які послуги навчання та\або консультування, що надаються Виконавцем Замовнику в межах Договору в усній формі з використанням матеріалів Виконавця, які здійснюються через очні заходи або онлайн, шляхом проведення тематичного тренінгу - навчання та/або інформаційно-навчального вебінару та/або конкретної навчальної програми в тому числі дистанційно, через будь-які засоби електронного зв'язку, також шляхом надання доступу до участі у консультаціях/заняттях на групових онлайн-сесіях та/або індивідуальних вебінарах, в тому числі шляхом надання доступу до консультацій в електронній формі (відео запис) - спеціальної форми передачі інформації, спрямовані на отримання Замовником додаткових знань, умінь і навичок у певній сфері діяльності за встановлену Виконавцем плату. А також масові майстер-класи лекції воркшопи та інші навчальні заходи.
Пакет Послуг – вид, вартість Послуг, їх розклад та графік, який визначений на Інтернет ресурсах Виконавця, який обирає Замовник. Інтернет ресурс Виконавця — Інтернет сайт з доменною адресою www.mm.in.ua та\ або інший ресурс та\або сервіс Виконавця, на якому знаходиться Оферта, інформація щодо Послуг, в т.ч. сайт, мобільний додаток, веб-клієнт, до якого має доступ Замовник. Строк дії — період часу, впродовж якого Виконавець зобов'язаний на умовах Договору надати Замовнику Послуги, які оплачені Замовником. Контент - результати інтелектуальної діяльності Виконавця, в тому числі: методика викладення, програма, тексти, статті, презентації, напрацювання, шаблони, лекції, виступи, промови, домашнє завдання, власна інформація викладача, друковані матеріали, графіка, звуки, інтерактивний матеріал тощо; аудіовізуальні твори, відеокурси, фонограми, зображення, знаки для товарів та послуг, комерційні позначення і фірмові найменування, логотипи; гіпертекстові посилання, їх фрагменти, інформація, інші об'єкти, в тому числі ті, що розміщуються на Інтернет ресурсах Виконавця, до яких наданий доступ Замовнику в результаті Акцепту. У Договорі можуть використовуватися терміни, не визначені в цьому розділі. В такому разі тлумачення терміну здійснюється відповідно до тексту цього Договору.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. У порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець пропонує та зобов’язується після акцептування цього Договору надати Замовнику Послуги, що обумовлені згідно обраного Замовником Пакету, зазначеному на Інтернет ресурсі Виконавця, виключно в порядку та на умовах, передбачених цим Договором, а Замовник зобов'язується прийняти надані Послуги та оплатити їх вартість на умовах цього Договору. 2.2. Цей Договір укладається шляхом надання повної і безумовної згоди (Акцепту) Замовника на укладення Договору(Оферти) в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.2.3. Договір є договором приєднання з усіма наслідками, визначеними ст.ст. 634, 641, 642 Цивільного кодексу України.2.4. Акцептуванням цього Договору Замовник підтверджує факт ознайомлення, згоди та прийняття усіх умов цього Договору в цілому (в повному обсязі без виключень.) 2.5. Незгода з визначеними у цьому Договорі умовами тягне за собою неможливість надання Виконавцем Послуг.2.6. Згідно з цим Договором Послуги надаються за авторською програмою складеною Виконавцем для навчання під назвою «Курс з Дубляжу», «Персональний курс» (тематичний), Професійна Техніка Мовлення», «Дубляж та озвучування мультфільмів», «Курс з аудіочитання», акторські, голосові , дикційні тренінги, воркшопи, майстер - класи та інші (далі - «Програма»), в залежності від обраного Замовником Пакету та можуть включати один або декілька тренінгів та/або курсу та/або занять та/або вебінарів та/або навчальних програм за напрямками: - Постановка голосу та дихання.- Дикційна постановка , розвиток артикуляції.- Мистецтво художнього слова.- Підвищення культури мовлення, вивчення орфоепічних законів.- Вивчення дубляжної майстерності та озвучування.- Акторська майстерність біля мікрофону і поза ним.- Ораторська майстерність, мистецтво аудіочитання та інтонаційної виразності.- Інші теми.Даний перелік послуг не є вичерпним та може бути уточнений Сторонами.2.7. Послуги надаються Виконавцем в рамках обраного Замовником Пакету: тренінгів та/або курсу та/або занять та/або вебінарів та/або навчальних програм.2.8. Отримувачем Послуг за цим Договором може бути Замовник або інша особа або група осіб, які визначені Замовником. 
3. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Ціни, зміст, строки та форма та інші суттєві умові надання Послуг визначаються Виконавцем на Інтернет ресурсах Виконавця або надсилається Замовнику засобами електронного зв'язку. 3.2. Сторони можуть змінити умови надання Послуг за взаємною згодою шляхом обміну електронними повідомленнями.3.3. Строки та порядок надання Послуг можуть бути змінені Виконавцем, у зв‘язку з хворобою Виконавця чи іншими поважними причинами. Про вказані зміни Виконавець невідкладно повідомляє Замовника. 3.4. Всі умови Договору та його Додатків є обов'язковими для Замовника та Виконавця після Акцепту Замовником. Якщо Замовник не згоден з умовами Оферти, він не повинен здійснювати Акцепт та користуватися Послугами. Якщо Замовнику не відомі чи не зрозумілі будь-які суттєві умови щодо Послуг за цим Договором, він зобов'язаний звернутися письмово до Виконавця щодо їх уточнення. В іншому випадку він не має права посилатися, що йому не відомі суттєві умови надання Послуг та з цієї підстави відмовитися від Договору після Акцепту.3.5. Замовник, який уклав Договір вважається ознайомленим з умовами цього Договору, в т.ч. 3.6. Прийняттям пропозиції укласти Договір та укладанням Замовником Договору є оплата коштів за послуги, що свідчить про приєднання Замовника до Договору відповідно до ст. 633 Цивільного Кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному обома сторонами.3.7. Договір починає діяти з дати отримання Виконавцем 100% оплати в обумовленому Сторонами розмірі в повному обсязі, але не пізніше ніж за 5 робочі дні до дати початку надання послуг. Також для деких форматів можливе бронювання послуги або попередня оплата у розмірі 15 % від вартості послуги або послуг. 3.8. Замовник Послуг, який приймає (акцептує) пропозицію щодо укладення Договору, зобов'язаний повідомити про себе інформацію, необхідну для його укладення (ПІБ, номер телефону, місце проживання, фото паспортних даних, електронну адресу, інші дані на Вимогу Виконавця). Замовник зобов'язаний повідомити Виконавця про зручні для нього електронні засоби зв'язку. Не надання інформації Замовником, є підставою для призупиненні у наданні послуг або припинення Договору.3.9. Сторони дійшли згоди, що у разі невідвідування Замовником Заняття без поважних причин, надання Послуг не відкладається (не переноситься) та їх вартість Замовнику не відшкодовується, якщо Сторони не дійдуть згоди про інше.3.10. Виконавець має право припинити надання Послуг, якщо у Замовника є заборгованість перед Виконавцем по оплаті послуг. При цьому Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за таке припинення, а оплата не повертається.3.11. Комунікація відбувається через Виконавця, асистента Виконавця, представника команди Виконавця або через електронну адресу Виконавця - ten.rku%40aynretsiam.anvom.
4. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СТОРІН
4.2. Виконавець зобов’язується: 4.2.1. Надати Послуги згідно з умовами цього Договору.4.2.2. Забезпечити безпосереднє надання Послуг з використанням Контенту, власних навчальних матеріалів та засобів. 4.2.3. Не передавати третім особам дані, особисті отримані, від Замовника згідно п.3.8. цього Договору, без згоди на те Замовника.
4.3. Виконавець має право:4.3.1. Вносити зміни та доповнення до умов Договору та Додатків до нього; повідомлення про такі зміни та доповнення публікуються на Інтернет ресурсі Виконавця не менш, ніж за 3 (три) календарних днів до їх введення в дію.4.3.2. Розірвати Договір в односторонньому порядку з поважних причин.4.3.3. Зберігати, обробляти інформацію, яку він отримує в процесі надання Послуг та володіти нею.4.3.4. Виконавець не гарантує абсолютну безпомилковість Послуг і дає гарантію того, що зробить всі розумні зусилля й міри задля мети недопущення цього. Якщо Замовник виявить помилки або неточності, які сталися з вини Виконавця, Виконавець за наявної можливості безкоштовно виправляє зроблені помилки в можливий термін.4.3.5. Не допустити Замовника до очного надання Послуг з ознаками респіраторно-вірусної інфекції/небезпечної інфекційної хвороби або з іншими перепонами, що заважали б якісно надати навчальні послуги.4.3.6. Виконавець залишає за собою право не надавати Послуги, без повернення Замовнику внесеної плати, в разі порушення Замовником правил поведінки та вчинення певних дій, а саме: розпалювання міжнаціональних конфліктів, вчинення образ та/або дискримінації викладачів, адміністрації, інших Замовників Послуг; вчинення дій, які вчиняються на підставі політичної, релігійної, інших форм нетерпимості та особистісної неприязні; умисне відхилення Замовника від теми тренінгу та/або вебінару та/або програми, розповсюдження реклами Замовником; порушення морально-етичних норм, вжиття ненормативної лексику і жестів, вчинення неадекватної, агресивної поведінки, вчинення сварок, застосування фізичної сили для вирішення будь-яких питань; принесення до приміщення Виконавця тварин, алкогольних/наркотичних напоїв, зброї, небезпечних, колючих/ріжучих предметів; порушення правила пожежної безпеки, правила електробезпеки; перебування на тренінгу та/або вебінарі та/або програми в стані алкогольного/наркотичного/токсичного сп’яніння тощо.4.3.7. Здійснювати інші права згідно умов цього Договору та чинного законодавства України.4.3.8. В ході навчального процесу команда Виконавеця залишає за собою право включити Замовника до приватного телеграм-каналу для випускників. 4.3.9. Виконавець має право самостійно визначати формат надання послуг з навчання, що може бути як офлайн (з особистою присутністю), так і онлайн (дистанційно), або їх поєднання, залежно від обставин, без додаткового повідомлення Замовника. Зміна формату надання послуг не впливає на вартість та інші умови цього Договору.
4.4. Замовник зобов’язується:4.4.1. Оплатити вартість Послуг згідно з умовами цього Договору.4.4.2. Отримувати Послуги (відвідувати Заняття).4.4.3. Бути присутнім на Занятті.4.4.4. Не відвідувати заняття у нетверезому стані, стані наркотичного сп’яніння, бути присутнім на Занятті в охайному вигляді, не приносити зброю та\або інші небезпечні речовини, не поводитися агресивно, грубо, не вчиняти хуліганські дії, з повагою ставитись до Виконавця та\або інших учасників Заняття, не нищити чи шкодити майно Виконавця та/або третіх осіб тощо.4.4.5. Використовувати Контент, інформацію та матеріали тільки в особистих цілях і для особистого використання та не розповсюджувати Контент, отриманий в ході надання послуг. 4.4.6. Не здійснювати публікацій\інформації в Інтернет ресурсах Виконавця, в коментарях або в чатах в ході, або після, надання Послуг інформації, забороненої цим Договором, недостовірної, неправдивої інформації щодо Виконавця або отриманих Послуг, в тому числі такої, яка розпалює міжнаціональні конфлікти, містить нецензурні публікацій/інформації, критичні та негативні вислови/негативних відгуків або іншим чином ображає, дескридитує Виконавця або інших споживачів.4.4.7. Не записувати Контент на відео та/чи аудіо носії, без дозволу Виконавця, в тому числі з метою передачі третім особам або комерційного чи некомерційного розповсюдження.4.4.8. Компенсувати збитки та виплатити штраф у розмірі 350 (триста п'ятдесят) тисяч гривень в разі порушення майнових та немайнових прав інтелектуальної власності та авторських прав на Контент Виконавця. У випадку виявлення факту порушення майнових та немайнових прав інтелектуальної власності та авторських прав на Контент Виконавця, на першу вимогу Виконавця припинити таке порушення.4.4.9. Розклад занять визначається виконавцем або його асистентом. Замовник має право відмовитися від навчання, якщо запропонований розклад йому не підходить, проте у такому випадку здійснена оплата не повертається.4.4.10. У випадку непояви учня на занятті, призначеному для запису, через особисті обставини, такий запис не підлягає перенесенню на іншу групу або інший час.4.4.11. Якщо Замовник не повідомляє про свою відсутність на занятті (в персональних форматах) за 24 години до його проведення, заняття вважається виконаним, і відповідне заняття не підлягає перенесенню.4.4.12. У разі, коли Замовник повідомляє про свою відсутність на практичному персональному занятті в звукостудії за 48 годин до його проведення, перенесення запису на наступне заняття можливе лише у разі наявності такої можливості, відповідно до графіку та розкладу Виконавця, і підлягає обов'язковому узгодженню з Виконавцем.4.4.13. Персональні курси, повинні бути завершені учнем протягом 75 календарних днів, з моменту оплати цілісного курсу. У випадку не завершення курсу учнем протягом визначеного терміну, заняття, що залишилися, не підлягають перенесенню на інший часовий проміжок та не компенсуються. Послуга вважається наданою.4.4.14. Замовник який є учасником приватного каналу зобов'язуються не розголошувати та не передавати інформацію, отриману з приватного каналу, іншим особам, які не брали участі в курсах Виконавця (або закінчили курс достроково), та не мають відповідних прав на її використання.4.4.15. Забороняється заносити телефон до студії звукозапису та вести відео зйомку або аудіозапис під час навчального процесу. Весь відео та фото контент безпосереднього запису в звукостудії або лекційних занять під час навчання знімає команда майстерні (куратори) і надає відповідні матеріали на згадку учням.4.4.16. Замовник, що придбав курс або отримав подарунковий сертифікат на навчання, має розпочати навчання (у групі або персонально) протягом 45 (сорок п'ять) днів з дати покупки/отримання сертифікату. Виконавець пропонує найближчі доступні дати. У разі відсутності у Виконавця можливості забезпечити початок навчання протягом зазначеного терміну, Виконавець має право продовжити його на 3 (три) місяці.4.4.17. У разі, якщо Послуга надається визначеній Замовником іншій особі або групі осіб, Замовник зобов’язаний довести до відома всі права і обов'язки, передбачені цим Договором. Особи, які будуть отримувати Послугу, повинні відповідати віковим та іншим вимогам, зазначеним у цьому Договорі, та вважається такою, що прийняли умови цього Договору в повному обсязі.4.4.18. Протягом 15 (п'ятнадцять) років після завершення навчання Замовник зобов'язується не здійснювати будь-які види викладацької діяльності, спрямовані на передачу знань та навичок, які базуються на матеріалах і знаннях, отриманих від Виконавця в процесі навчання:- проведення семінарів, тренінгів, курсів, лекцій, майстер-класів, вебінарів;- публікація навчальних матеріалів (включаючи, але не обмежуючись, книги, статті, онлайн-курси, відео, аудіо);- надання консультаційних послуг;- інша діяльність, спрямована на передачу знань та навичок, отриманих від Виконавця.
4.5. Замовник має право: 4.5.1. Отримати Послуги належної якості.4.5.2. Обрати Пакет Послуг. 4.5.3. Отримувати від Виконавця інформацію про організацію і виконання Послуг. 4.5.4. Отримати сертифікат недержавного зразка в разі виконання умов Договору і якщо він передбачений Виконавцем.4.5.5. За бажанням і погодженням асистента або майстрині може оплатити (замість оплачує) 15 % броні для фіксації місця на курс до терміну, встановленого асистентом або майстринею майстерні, повної суми оплати на курс. Бронь не переноситься на наступну групу, якщо у Замовника змінились обставини, і він не планує починати навчання в найближчій групі, де є для нього вільне місце. Місце не може передаватись іншим особам чи передарюватись. У випадку відмови отримати навчальні послуги на курсі, де було заброньоване місце, оплата за бронь не повертається.  4.5.6. Замовник має право сплатити повну вартість курсу одразу або скористатися можливістю покупка частинами від роздрібного продукту Monobank від АТ «Універсал Банк» (у разі наявності можливості).4.5.7. У випадку, якщо в програмі курсу передбачено одне або два додаткові індивідуальні заняття, Замовник зобов'язаний скористатися ними протягом 14 або 30 календарних днів відповідно.4.5.8. Якщо Замовник вважає, що сцена або матеріал, обраний для практичного заняття, суперечить його життєвим принципам, цінностям, моральним або етичним нормам, він має право відмовитися від участі у запису даного матеріалу, зберігаючи за собою можливість бути присутнім під час запису як спостерігач.4.6. Прийняти послуги згідно з умовами цього Договору.4.6.1. Дисципліновано і вчасно проробляти домашнє завдання, старанно навчатись та бути присутнім на занятті . 4.6.2. Дотримуватися строків здачі домашніх завдань, встановлених виконавцем або його асистентом. 4.6.3. Відсутність на занятті або онлайн-консультації учня або його скасування менше ніж за 24 години до початку заняття розглядається як проведене заняття.4.6.4. Непоява на занятті учня, вважається що заняття проведене. 4.6.5. Відсутність учня на групових заняттях більше двох разів без попереднього повідомлення та вказівки причин вважається підставою для розірвання договору.4.6.6. Невиконання домашнього завдання або його несвоєчасна здача більше два рази є підставою для розірвання договору, без права повернення оплати.4.6.7. Замовник не може передарювати, передавати або давати можливість продовжувати курс третім особам або робити перерви між заняттями без попередження асистента чи майстра. В протилежному випадку надання послугу на розсуд Виконавця може бути припинене. 4.6.8. Замовнику, надається доступ до чатів та можливість підключення до занять в онлайн форматі. У випадку, коли Замовник з власних обставин або причин пов'язаних із станом здоров'я - не може відвідувати заняття у фізичному форматі, йому надається можливість підключитись онлайн. Послуга вважається наданою, якщо Замовником не відвідує занняття та не скористується можливість приєднатися до підключення до занняття в онлайн форматі.4.6.9. Замовник зобов'язується приходити на практичне заняття вчасно. У разі запізнення Замовника на практичне заняття, таке заняття вважається проведеним, а оплата за нього не повертається. Право Замовника на участь у цьому занятті втрачається. У випадку запізнення, за бажанням Замовника та за наявності технічної можливості у Виконавця, пропущенене практичне заняття може бути проведене окремо. Таке заняття проводиться за додаткову плату. Виконавець не гарантує можливості надання такої послуги.
5. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
5.1. Вартість Послуг зазначається на Інтернет ресурсах Виконавця та залежить від обсягу обраних Замовником Послуг, що надаються за цим Договором. Оплата Послуг здійснюється Замовником в термін який встановлює Виконавець. 5.2. Замовник має право здійснити оплату без виставленого Виконавцем рахунку у випадку наявності достатньої інформації щодо суттєвих умов Договору та можливості оплати через використання електронних платіжних систем на Інтернет ресурсах Виконавця.5.3. Замовник оплачує Послуги Виконавця на умовах 100% передплати або відповідно до графіку оплати, що зазначається на Інтернет ресурсах Виконавця. 5.4. Виконавець не несе відповідальність за послуги третіх осіб щодо застосування платіжних інструментів та операторів платіжних систем, та має право відмовити Замовнику у наданні послуг у випадку неотримання оплати від Замовника, якщо оплата була здійснена останнім через таких посередників, та кошти не були отримані Виконавцем. Будь-які ризики щодо перерахування коштів на рахунок Виконавця несе Замовник до моменту зарахування коштів на рахунок Виконавця. 5.5. Приймання-передача наданих Послуг здійснюється в момент їх фактичного надання Виконавцем під час Заняття.5.6. За відсутності зауважень з боку Замовника в строк, визначений п.5.7 Договору, Послуги вважаються наданими в повному обсязі, належним чином та своєчасно, що не потребує підписання Акту приймання-передачі наданих послуг.5.7. У випадку наявності у Замовника претензій щодо якості Послуг, він зобов'язаний їх направити негайно, в будь-якому випадку не пізніше 3 (трьох) календарних днів з моменту їх виникнення, в письмовій формі на електронну адресу Виконавця, зазначену в цьому Договорі.Такі претензії приймаються письмово та розглядаються Виконавцем протягом 90 (дев'яноста ) робочих днів з дати отримання претензії. За результатом розгляду претензії Виконавець приймає рішення про задоволення претензії та виправлення результатів робіт за цим Договором або відмову у задоволенні претензій. 5.8. Зміна цін на Послуги затверджується Виконавцем. Нові ціни на Послуги застосовуються з першого числа наступного місяця від дня розміщення нових цін на Інтернет ресурсах Виконавця. Замовник погоджується та приймає нові ціни на Послуги безумовно та беззастережно. Зміна цін на Послуги не поширюється на Замовника, який здійснив 100% передоплату за весь термін надання Послуг. 5.9. Грошові кошти, сплачені за участь в одноразових онлайн-форматах, не підлягають поверненню.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, ПОЛІТИКА ВІДМОВИ ВІД ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
6.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за даним Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену цим Договором та чинним законодавством України.6.2. В разі несплати Замовником вартості Послуг згідно Договору, Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати Договор в зв’язку із втратою комерційного інтересу.6.3. У разі порушення Замовником п. 4.3.6, 4.4.7 та розділу 7 цього Договору, Виконавець має право розірвати цей Договір без будь-якої компенсації Замовнику сплачених ним коштів, а Замовник зобов’язаний сплатити на штраф в розмірі 350 (триста п'ятдесят тисяч) гривень за кожний випадок порушення та відшкодувати завдані збитки, у т.ч. упущену вигоду.6.4. У разі порушення Замовником розділу 4 цього Договору, Виконавець має право розірвати цей Договір без будь-якої компенсації Замовнику сплачених ним коштів. В разі заподіяння шкоди Замовником майну Виконавця та\або третіх осіб, Замовник компенсує постраждалій особі їх в повному обсязі.6.5. Замовник не має права відмовитися від Договору в односторонньому порядку після отримання Послуг. Кошти, сплачені на користь Виконавця, не підлягають поверненню у випадку такої односторонньої відмови. Якщо Замовник з будь-яких обставин, які не залежать від Виконавця, не отримує Послуги у встановлені Договором строки, послуги вважаються наданими Виконавцем належним чином.6.6. Право на відмову від Договору надається за умови здійснення такої відмови не пізніше ніж за 17 днів до дати початку надання Послуг, за винятком осіб, які вже однарозово скористалися можливістю перенесення участі в групових та індивідуальних курсах/форматах. Повертається лише 80% суми, сплаченої замовником.Повернення грошових коштів, що надійшли на рахунок оплати Послуг, проводиться за письмовою заявою Замовника на електронну пошту Виконавця, вказану в цьому Договорі. У заяві про повернення повинні бути викладені причини, через які Замовник вимагає повернути кошти, реквізити для переказу грошових коштів (з яких здійснювалась оплата) і прикладені копія документа, що посвідчує особу Замовника та копію документа про оплату Послуг. 6.7. Усі спори по цьому Договору вирішуються шляхом переговорів. У разі неможливості вирішити спір шляхом переговорів він підлягає передачі на розгляд до суду згідно з чинним законодавством України.6.8. У випадку пред’явлення Виконавцю будь-яких претензій, вимог і/або позовів, у зв’язку з правомірним використанням і/або поширенням Виконавцем/третіми особами прав, Замовник бере на себе зобов’язання по їх врегулюванню від свого імені та несе відповідальність по претензіях, вимогах і/або позовів до Виконавця, та/або особи в інтересах якої діє Виконавець, третіх осіб, Замовник зобов’язаний відшкодувати всі документально підтвердженні збитки, витрати, заподіяні таким порушенням, задоволенням.
7. ФОРС-МАЖОР
7.1. Жодна зі Сторін не несе відповідальності перед іншою Стороною за невиконання своїх обов’язків, якщо таке невиконання обумовлене обставинами, що виникли поза волею і бажанням Сторін, та котрих не можна передбачити чи уникнути і які унеможливлюють належне виконання Стороною зобов’язань за цим Договором, включаючи оголошену або фактичну війну, громадянські заворушення, епідемії, карантини, блокаду, ембарго, зміни у чинному законодавстві відносно умов надання Послуг та їх оплати, землетруси, повені, пожежі та інші стихійні лиха.7.2. Достатнім доказом дії форс-мажорних обставин є довідка відповідного компетентного державного органу та/або зафіксоване повідомлення в ЗМІ, на телебаченні, мережі Інтернет про загальновідомий факт.7.3. Сторона, яка не може виконати свого зобов’язання внаслідок дії обставин форс-мажору, повинна негайно повідомити іншу Сторону про перешкоду та її вплив на виконання зобов’язання по цьому Договору. При цьому строк виконання зобов’язань за цим Договором переноситься на строк, протягом якого діяли ці обставини. 7.4. У разі виникнення форс-мажорних обставин, за яких Виконавець не може надати в повній мірі Послуги, оплата Замовником переноситься на найближче Заняття, після завершення таких обставин.7.5. Якщо форс-мажорні обставини мають місце більше ніж 790 календарних днів, і Сторони приймуть рішення про недоцільність подальшого виконання Договору в зв'язку з такими обставинами, Сторони здійснюють розрахунки і складають Додаткову угоду про розірвання Договору.7.6. У разі, якшо припинення Послуг обумовлене введенням карантину, та/або обмежувальних заходів, пов’язаних з введенням карантину, військовим станом Сторони погоджують подовження надання/отримання Послуг після відновлення ситуації на умовах, узгоджених в цьому Договорі, що може бути переглянутий Сторонами за взаємною згодою.7.7. У зв’язку з епідеміологічної ситуацією на виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» No 641 від 22.07.2020 року зі змінами та оприлюдненням Протоколів засідання Постійної комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, Виконавець послуг має право перевести процес надання послуг в режим онлайн та проводити заняття за допомогою сервісу Zoom чи інших ресурсів у разі введення режиму самоізоляції Замовника або групи, карантину та інших обмежувальних заходів з метою запобігання розповсюдження вірусу COVID-19.
8. ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕО- АУДІО- ТА ФОТОМАТЕРІАЛІВ, ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
8.1. Сторони розуміють і погоджуються з тим, що в процесі виконання своїх зобов'язань за цим Договором, Виконавцем (чи залученими ним третіми особами) може бути створений (записаний, зафіксований) відео- аудіо- та фотоматеріал, де Замовник (або особа якій надається послуга) може бути відображений(на) на вказаних матеріалах під час Занять, в рекламних цілях, призначених для популяризації Програми, її просування та / або демонстрації, анонсування та рекламування професійної діяльності Виконавця, а також пропозиції послуг Мовної Майстерні широкому колу потенційних клієнтів, зокрема на конкурсах, фестивалях реклами, шляхом розміщення матеріалів на веб-сайті Виконавця, інших веб-сайтах в мережі Інтернет, соціальних мережах , а також інших носіях присвячених рекламній індустрії (далі - Рекламні матеріали).8.2. Згідно з цим Договором Замовник дозволяє використовувати власне зображення, ім‘я та іншу надану Замовником інформацію, відео та фотоматеріали для популяризації курсів та майстерні без обмеження території і строку такого використання, без виплати будь-якої винагороди Замовнику чи третім особам. Такий дозвіл є достатнім для дотримання вимог статтей 296, 307, 308 Цивільного кодексу України, а також абз. 9 п.1 ст.8 Закону України «Про рекламу».8.3. Сторони розуміють і погоджуються з тим, що права інтелектуальної власності, в тому числі авторські права, на Рекламний матеріал, до якого включені відео- аудіо- та фотоматеріали, повністю належатимуть Виконавцю (чи третім особам, з якими за замовленням Виконавця створений такий матеріал).8.4. Замовник гарантує, що не заперечуватиме проти оприлюднення, будь-якого публічного використання, відтворення, в тому числі в мережі Інтернет, соціальних мережах, переробки, перекладу відзнятого під час Занять матеріалу, створеного за його участі, або розповсюдження запису Рекламних матеріалів у поліграфічних, навчальних матеріалах, будь-яким не забороненим законодавством способам та засобом, та в подальшому не буде обмежувати, забороняти чи іншим чином перешкоджати їх використанню Замовником чи третіми особами на будь-якій території світу.8.5. Замовник гарантує, що ніколи не матиме ніяких фінансових або матеріальних претензій, в тому числі по виплаті винагороди (гонорару) за участь у створенні Рекламних матеріалів, а також будь-якого його використання, зокрема й відтворення, тиражування Рекламного матеріалу. 8.6. У разі створення (вироблення) Замовником під час виконання цього Договору об‘єктів права інтелектуальної власності, в тому числі об‘єктів авторського права (далі – Об‘єкти), Замовник надає право на їх оприлюднення, та передає (відчужує) Виконавцю в повному обсязі без обмеження в строках та території використання, способів та форм використання майнові права інтелектуальної власності (далі - Права). У зв’язку з цим Замовник позбавляється переданих Прав, а Виконавець стає особою, якій належать майнові права (суб’єктом права інтелектуальної власності) та має в повному обсязі відповідно до законодавства: право використовувати Об‘єкти; виключне право дозволяти використання Об‘єктів; право перешкоджати неправомірному використанню Об‘єктів, в тому числі забороняти таке використання третіми особами, будь-якими способами використання, повністю чи частково, у будь-якій кількості, у будь-яких формах, які існують як на дату підписання Договору, так і в майбутньому в межах строку чинності майнових прав на Об‘єкти, в тому числі при рекламуванні Виконавцем своєї діяльності (послуг), створенні інших об’єктів авторського права, розробці інформаційно-методичних, навчальних, технічних та наукових матеріалів з комерційною чи без комерційної мети.8.7. Виконавець матиме право на художнє доопрацювання, переробку, переклад, використання частин вказаних Об’єктів 8.8. Строк дії Договору щодо передачі (відчуження) Прав починає діяти з дати їх створення та діє протягом строку чинності майнових прав на Об‘єкти, без обмеження територією будь-якої країни світу. 8.9. Виконавець за необхідності може зазначати ім‘я Замовника як автора при кожному публічному використанні твору, якщо це практично можливо. 8.10. Інформація подана на Заняттях є авторським надбанням професійної діяльності Виконавця щодо творчого створення, підбору та упорядкування інформації та не може бути використана для схожого формату навчання Замовником чи навіть усно передана іншим особам,які не є учасниками навчального процесу без отримання письмового дозволу від Виконавця.8.11. Всі інформаційні матеріали, надані Замовнику в процесі надання послуг за Договором, надаються виключно для особистого користування , без права копіювання, перепродажу та передачі третім особам. 8.12. Відео – аудіо-запис надання Послуг, без письмової згоди Виконавця, суворо заборонений.8.13. Замовник зобов'язується будь-яким чином та у будь-який спосіб не відтворювати, не поширювати, не повторювати, не копіювати, не передавати третім особам доступ, публічно не відтворювати будь-яким способом та у будь-якій формі, не публікувати надані Виконавцем Послуги та/або Контент в будь-яких інших виданнях, в блогах, в навчальних форматах, на особистих сайтах, сторінках в соціальних мережах тощо в будь-якому вигляді, за плату чи безкоштовно, а також не використовувати в будь-яких цілях інформацію, матеріали, код доступу тощо, що стали йому доступними в зв'язку з наданням Послуг, за винятком їх використання в особистих цілях і для особистого використання Замовника. 8.14. Інформація, що надається Замовнику під час Занять та Контент, є конфіденційною та надається Замовнику виключно з метою отримання останнім Послуг. Вказана інформація та дані є комерційною таємницею, яка не підлягає розголошенню третім особам та не може будь-яким чином використовуватися Замовником без письмової згоди Виконавця, окрім як для цілей виконання цього Договору, крім випадків встановлених законодавством
9. КОМУНІКАЦІЯ В НАВЧАЛЬНИХ ЧАТАХ
9. Замовник зобов'язуються використовувати навчальні чати/групи виключно для конструктивного обговорення навчальних матеріалів та питань, безпосередньо пов'язаних з курсом.9.2. Забороняється публікація повідомлень, що містять:9.2.1. Негативні висловлювання стосовно навчального процесу, Виконавця (включаючи асистентів, кураторів, майстрів), інших учасників курсу (Замовників) або їхніх робіт. Це включає, але не обмежується, критикою, що носить образливий, принизливий, дискримінаційний характер, а також необґрунтовані звинувачення та підозри.9.2.2. Повідомлення, що погіршують позитивну атмосферу в чатах, включаючи, але не обмежуючись, провокації, образливі жарти, флуд, спам, нецензурну лексику та інформацію, не пов’язану з навчальним процесом.9.2.3. Публічне обговорення особистих конфліктів та висловлення претензій до інших учасників курсу (Замовників) або Виконавця (включаючи асистентів, кураторів, Майстрині) в загальних чатах. Для вирішення спірних питань Замовник зобов’язаний звертатися безпосередньо до зацікавлених осіб або адміністрації курсу Виконавця через електронну адресу - ten.rku%40aynretsiam.anvom.
9.3. Порушення даного пункту договору Замовником може призвести до:9.3.2. Тимчасового або постійного виключення з навчальних чатів/груп.9.3.3. В окремих випадках, при грубих або неодноразових порушеннях, до відрахування з курсу без повернення коштів.9.4. Виконавець залишає за собою право визначати, які повідомлення вважаються порушенням даного розділу договору.
10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Договір набуває чинності з моменту Акцепту Замовником.10.2. Строк дії Договору починається з моменту Акцепту (здійснення оплати послуг) та діє до завершення Виконавцем надання Послуг, передбачених умовами цього Договору.10.3. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від належного виконання ними зобов’язань, що виникли під час його дії.10.4. Виконавець залишає за собою право вносити зміни/доповнення в умови Оферти та/або відкликати Оферту чи послуги пов'язані з ним в будь-який момент на свій розсуд. У разі внесення Виконавцем змін в Оферту, такі зміни вступають в силу за 3 дні з моменту розміщення зміненого тексту Оферти на Інтернет ресурсах Виконавця, якщо інший строк набрання чинності змін не визначено додатково при такому розміщенні. Виконавець повідомляє Замовника про зміни/доповнення Оферти та/або відкликання Оферти шляхом оповіщення на електронну адресу Замовника усно або на інших ресурсах для комунікації.10.5. Дію цього Договору може бути розірвано, припинено Сторонами у випадках, передбачених законодавством і цим Договором.
11. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ11.1. У всьому іншому, що не передбачено цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.11.2. Визнання недійсними окремих пунктів Договору не тягне недійсність всього Договору.11.3. Замовник гарантує, що всі умови Договору йому зрозумілі і він погоджується з ними, приймає їх безумовно, беззастережно і в повному обсязі, без будь-яких умов, вилучень і застережень.11.4. Сторони дійшли згоди, що Виконавець має право обробляти персональні дані Замовника та володіти ними виключно з метою виконання цього Договору, а також у випадках, передбачених законодавством України про захист персональних даних. Акцептуванням цього Договору Замовник, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», надає Виконавцю свою безвідкличну згоду на обробку персональних даних Замовника, а також надає згоду на передачу таких даних третім особам з метою виконання цього Договору. 11.5. Сторони негайно повідомляють один одному про зміну своїх реквізитів та/або зміну особистих персональних даних.11.6. У випадках, що не врегульовані цим Договором, як прийнятою Офертою, Сторони зобов'язуються керуватися нормами, встановленими чинним законодавством України.11.7. Загальні умови користування можуть бути змінені в будь-який час, щоб привести їх у відповідність із законами та правилами, які можуть набути чинності, або щоб пропонувати інші та додаткові продукти до тих, що зараз продаються.11.8. Будь-які зміни та/або додаткові положення набувають чинності з моменту їх публікації на веб-сайті в розділі «Договір оферти». Таким чином, Замовнику пропонується регулярно відвідувати веб-сайт і ознайомлюватися з найновішою версією послуг та Договору оферти, перш ніж робити будь-які покупки.11.9. Термін дії акційних пропозицій може залежати від кількості або часових обмежень, після закінчення яких вони можуть бути недоступними. Виконавеь змінює тривалість або кількість пропозиції в будь-який час і на власний розсуд, розуміючи, що він буде стежити за всіма замовленнями, розміщеними протягом періоду дії пропозиції. Пропозиція може бути опублікована кілька разів з часом. Може статися так, що послуга більше не буде доступна після покупки: у таких випадках Виконавець поверне Замовнику кошти, якщо умови виконані. Також можливо, що для деяких пропозицій послуг певний варіант не гарантується, і Замовнику буде запропоновано вказати одне або кілька переваг під час покупки: за таких обставин Замовник усвідомлює, що він/вона може отримати інший варіант продукту, ніж той, що був обраний під час покупки.
11. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ
Виконавиця:ФОП Сергеєва Катерина ВолодимирівнаРНОКПП 2915107682
Реквізити для оплати: Рахунок UA963005280000026000455084952Назва банку АТ "ОТП Банк", МФО 300528,Засоби для зв'язку:тел. (+38)093-910-05-05Поштова адреса: Україна, 01021, м. Київ, вул. Печерський узвіз, буд. 13, кв. 40Адреса для листування: email: ten.rku%40aynretsiam.anvomПлатник єдиного податку 3-ї групи за ставкою 5%. Не платник ПДВ.